đŸ‡©đŸ‡° Utbytesansökan đŸ‡©đŸ‡°

Yes, det stĂ€mmer. För tvĂ„ veckor sedan undefĂ€r skickade jag in en utbyesansökan till Köpenhamn. Jag Ă€r intresserad av att lĂ€sa termin 9 pĂ„ sjukhuset i Fredriksberg. Ansökan berör alltsĂ„ vĂ„rterminen 2018 och innefattar psykiatri, ÖNH (öron nĂ€sa hals) och neuro. Jag vet inte riktigt hur upplĂ€gget kommer att se ut men det Ă€r möjligt att jag kanske endast lĂ€ser psykiatrin i Danmark och de resterande delarna i Sverige. I sĂ„ fall kommer jag tillbringa tvĂ„ mĂ„nader dĂ€r nere och fĂ„ en insikt i dansk psykiatrivĂ„rd.

Som ni ser pÄ bilden nedan Àr det en hel del papper som ska skickas in, t ex:

  • SjĂ€lva ansökan
  • Intyg pĂ„ meriter
  • Foto
  • Betyg
  • Motivationsbrev
  • Rekommendationsbrev mm.

img_0112

Beskedet kommer i mars och jag hĂ„ller tummarna! 🙂 /Oscar

One thought on “đŸ‡©đŸ‡° Utbytesansökan đŸ‡©đŸ‡°

Kommentera

