Inför tentaplugg đŸ€“

Hej bloggen!
NÀsta vecka sitter jag med nÀsan i böckerna, men jag kommer blogga ÀndÄ. Planen för inlÀsningen Àr följande:

  1. Översiktligt gĂ„ igenom anteckningar frĂ„n terminen
  2. Börja svara pÄ gamla tentor
  3. Relevanta frÄgor och svar frÄn tentorna skriver jag ner pÄ flash-cards (lÀs mer hÀr)
  4. Göra de senaste 6-7 tentorna
  5. Repetera materialet samt förhöra mig sjÀlv pÄ mina egna flash-cards

EmellanÄt kommer jag bli rastlöst och dÄ lÀser jag kanske nÄgot kapitel i boken. Jag kommer Àven anvÀnda material som ligger uppe pÄ vÄr studieplattform, anvÀnda internetmedicin och den hÀr boken!

Vi hörs! Oscar

Kommentera

