SOMMARLOV

Hej i sommaren! ☀️🐝😁

Nu är det sommarlov på riktigt. I alla fall i en vecka. De två första veckorna av sommaren har jag jobbat men nästa vecka är jag ledig. Jag åker hem till Östersund för att umgås med familj, släkt och vänner + fira midsommar så klart. Niclas kommer senare under veckan och vi har egentligen inga planer mer än att vi ska vara hemma.

Helgen har varit rätt lugn. Jag har tränat, lagat mat, solat lite (läs mina solråd här!), lunchat med en kompis, KÖPT en ELCYKEL (whatuupp!!) och varit på konstutställning.

 

IMG_3659.JPG copy 2.jpg

Kommentera

